baseline & slogan

triggering & to the point

Een baseline vat je merk of bedrijf in één zin samen, is catchy én blijft hangen bij je potentiële klanten. Een slogan bedenken of slagzin maken kan ook perfect voor een specifieke actie of campagne. Sounds tough? Wij helpen je graag!

 

Baseline: go timeless

De baseline hoort bij je logo als bier bij een café. Een goede baseline vertelt iets meer over je merk, vult je logo inhoudelijk aan en zet je bedrijfsverhaal kracht bij. Logisch dat zo’n baseline jarenlang meegaat.

 

Slogan bedenken: go big (or go home)

De slogan is een beetje zoals de toogdanser in datzelfde café. Hij valt op, brengt ambiance en enthousiasmeert iedereen om met hem mee te doen. Maar opgelet! Zoals de toogdanser vroeg of laat naar huis moet gaan, is ook een slogan soms geen lang leven beschoren. Jouw slogan moet dus catchy genoeg zijn om gedurende de volledige campagne je klanten te blijven enthousiasmeren.

Vooraleer we jouw baseline of slogan bedenken, leren we je bedrijf graag beter kennen. We krijgen een inzicht in de doelstellingen, waarden en ideeën van je onderneming. Daarmee gaan wij aan de slag om een treffende slogan te verzinnen, volledig op maat van jouw bedrijf.

Creatief schrijven zit in onze genen! Onze copywriters zorgen steeds voor een ruim aantal voorstellen, waarbij we verschillende denkpistes volgen. Zo kan jij gegrond de definitieve keuze maken. Klinken we er dan op met een biertje in het café?